Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Let op: als gevolg van de wet op de privacy (AVG) kan het HIN alleen nog patienten accepteren die over een DigiD code beschikken!

Complimenten werkgever

  • Complimenten werkgever donderdag, 29 november 2018

    Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor de wijze waarop jullie mijn dringende vraag of 1 van mijn medewerkers op korte termijn geholpen zou kunnen worden aan zijn liesbreuk ingevuld hebben. Allereerst Anita die -ondanks jullie volle agenda- voor onze slager die we echt niet kunnen missen een plekje wist te vinden op een dag die toch eigenlijk al vol gepland was. Daarnaast ook complimenten aan Lisette die mijn collega de volgende dag in meerdere gesprekken alle benodigde informatie heeft gegeven en ook mij nog belde dat alles geregeld was. Binnen 1 week geholpen worden, hoe fijn is dat. Ik heb veel ziekenhuizen gebeld maar niemand die extra moeite wilde doen. Jullie waren de eerste. Dames complimenten ook namens mijn collega. Met vriendelijke groet, Sylvia Wijsman Directeur Lees meer...

Nieuws

  • Irene Groenink over ZBC's dinsdag, 25 september 2018

    Zelfstandige behandelcentra maken de zorg goedkoper en patiënten zijn tevreden, maar financieel hebben ze het moeilijk. Irene Groenink, directeur van Annatommie mc, wil meer erkenning van de overheid en zorgverzekeraars. Lees meer...

  • NZa: wachttijden zorg lopen de spuigaten uit dinsdag, 16 januari 2018

    De Nederlandse Zorgauthoriteit (NZa) constateert onacceptabele wachttijden in de zorg. Voor een aantal specialismen in de medisch-specialistische zorg zijn de wachttijden te lang. Zo kan de wachttijd voor een poliklinisch bezoek aan de oogarts in Noordoost-Nederland oplopen tot ruim negen weken, terwijl de norm vier weken is. Voor dagbehandeling in een ziekenhuis is de norm 6 weken (zie: Treeknormen). Komt u echter voor een behandeling naar het Heelkunde Instituut dan wordt u al binnen 2 weken geholpen. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

Spreekt het concept van het Heelkunde Insituut u aan? Bent u werkelijk betrokken bij de patiënt en kunt u dat omzetten in klantgericht medisch handelen? Dan horen we graag van u! Stuur ons uw sollicitatiebrief met CV of bel ons even.

Heelkunde Instituut Nederland
Postbus 207
1230 AE Loosdrecht

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoon: 088-9988990

Vacature: Medisch secretaresse

Voor ons kantoor in Amsterdam zijn wij op zoek naar een bevlogen, betrokken en enthousiaste medisch secretaresse. Heb jij die aanpakkersmentaliteit, een goede dosis empathisch vermogen en kun je makkelijk schakelen met mensen/disciplines op diverse niveaus? Dan is deze functie wellicht iets voor jou!

Organisatie: Heelkunde Instituut Nederland

Het Heelkunde Instituut Nederland is een Zelfstandig behandelcentrum gespecialiseerd in de operatieve behandeling van liesbreuk- en galblaasoperaties. Met een relatief klein team van medisch specialisten en ondersteuners werken we vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam, maar wordt er geopereerd op diverse operatielocaties in het land.

Een uitdagende, professionele en vooruitstrevende werkomgeving!

Functie omschrijving

  • Afhandelen en verwerken van inkomende telefoongesprekken e-mails en overige post;
  • Het inschrijven van patiënten voor operatie incl. het tijdig verzamelen van alle bijbehorende medische gegevens. (opname-, en patiëntenadministratie);
  • Overige administratieve en secretariële ondersteuning;

Functie eisen

  • Kennis op MBO-/HAVO niveau aangevuld met een opleiding op (medisch) administratief en/of secretarieel gebied. Bij voorkeur een afgeronde opleiding als medisch secretaresse;
  • Bij voorkeur (recente) werkervaring als medisch secretaresse;
  • Kennis van medische terminologie;
  • Kennis van en ervaring met MS Office;
  • Bekend met het werken in een EPD;
  • Klantvriendelijk, maar accuraat;
  • Zelfstandig en oplossingsgericht;
  • Positief ingesteld;
  • Stressbestendig;
  • Je kunt goed prioriteren, houdt overzicht en hebt oog voor detail;
  • Communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;

Wij bieden

  • Een contract voor 24 uur per week met de evt. mogelijkheid tot flexibele uitbreiding van uren. In principe verdeeld over kantoortijden, maar waarbij in goed overleg ook uitgeweken kan worden naar verschoven uren buiten kantoortijden;
  • Duur van het contract in 1e instantie 3 maanden. Bij gebleken geschiktheid zal een contract van 6 maanden volgen, waarna de mogelijkheid bestaat tot een vast dienstverband;
  • Een salaris indicatie, excl. vakantietoeslag en eindejaarsuitkering, van minimaal € 1882,- en maximaal € 2798,- bruto per maand bij een volledig dienstverband.

Belangstelling?

Voor meer informatie of het indienen van je CV, incl. korte motivatie, kun je contact opnemen met Natasja Vinke via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.met vermelding van eventuele vragen en telefoonnummer.