Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Let op: als gevolg van de wet op de privacy (AVG) kan het HIN alleen nog patienten accepteren die over een DigiD code beschikken!

Complimenten werkgever

  • Complimenten werkgever donderdag, 29 november 2018

    Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor de wijze waarop jullie mijn dringende vraag of 1 van mijn medewerkers op korte termijn geholpen zou kunnen worden aan zijn liesbreuk ingevuld hebben. Allereerst Anita die -ondanks jullie volle agenda- voor onze slager die we echt niet kunnen missen een plekje wist te vinden op een dag die toch eigenlijk al vol gepland was. Daarnaast ook complimenten aan Lisette die mijn collega de volgende dag in meerdere gesprekken alle benodigde informatie heeft gegeven en ook mij nog belde dat alles geregeld was. Binnen 1 week geholpen worden, hoe fijn is dat. Ik heb veel ziekenhuizen gebeld maar niemand die extra moeite wilde doen. Jullie waren de eerste. Dames complimenten ook namens mijn collega. Met vriendelijke groet, Sylvia Wijsman Directeur Lees meer...

Nieuws

  • Irene Groenink over ZBC's dinsdag, 25 september 2018

    Zelfstandige behandelcentra maken de zorg goedkoper en patiënten zijn tevreden, maar financieel hebben ze het moeilijk. Irene Groenink, directeur van Annatommie mc, wil meer erkenning van de overheid en zorgverzekeraars. Lees meer...

  • NZa: wachttijden zorg lopen de spuigaten uit dinsdag, 16 januari 2018

    De Nederlandse Zorgauthoriteit (NZa) constateert onacceptabele wachttijden in de zorg. Voor een aantal specialismen in de medisch-specialistische zorg zijn de wachttijden te lang. Zo kan de wachttijd voor een poliklinisch bezoek aan de oogarts in Noordoost-Nederland oplopen tot ruim negen weken, terwijl de norm vier weken is. Voor dagbehandeling in een ziekenhuis is de norm 6 weken (zie: Treeknormen). Komt u echter voor een behandeling naar het Heelkunde Instituut dan wordt u al binnen 2 weken geholpen. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Een zeer tevreden patient (galblaasoperatie) donderdag, 15 augustus 2019

    goedemiddag,beste anita bij deze wil ik dr heres bedanken voor mijn galblaasoperatie!!! alles is perfect verlopen! ik was zo blij dat ik bij jullie zo snel geopereerd kon worden!!! nogmaals een compliment voor het hin team !!!! een zeer tevreden patient ! john van leeuwen Lees meer...

  • Perfecte operatie (liesbreuk) maandag, 01 juli 2019

    Beste Anita, Dr. Heres wil ik langs deze weg bedanken voor zijn perfecte operatie van mijn liesbreuk. Alles is verlopen zoals uitgelegd. Ik heb geen enkele pijn of last ondervonden en heb nauwelijks van de voorgeschreven pijnstillers gebruik gemaakt. In de afgelopen tijd heb ik tijdens diverse fotoproducties weer de nodige apparatuur kunnen sjouwen. Veel groeten, Hans Zeegers Lees meer...

U kunt naar uw huis- of bedrijfsarts gaan en deze een diagnose laten stellen. Als uw arts vermoedt of constateert dat er een probleem is, kunt bij ons een afspraak maken. De behandeling van breuken en galblazen door het HIN wordt volledig vergoed door uw ziektekostenverzekeraar. De vergoeding van de behandeling voor de overige ingrepen is afhankelijk van het type polis en uw zorgverzekeraar.

receptie HeerenveenU krijgt in principe binnen vijf werkdagen een eerste poliafspraak en wordt dan vervolgens binnen tien werkdagen geopereerd. Patienten ontvangen goede begeleiding en nazorg in een speciaal op galblaasbehandelingen toegeruste omgeving.

Bel ons centrale nummer om een afspraak te maken voor uw eerste polibezoek:

088-9988990

 

Eerste polibezoek / consult

De behandelende arts gaat bij het eerste contact uw probleem duidelijk in kaart brengen en met u de verschillende behandelopties bespreken. Soms kunt u een keuze maken in het type behandeling (klik voor meer informatie op de diagnosespecifieke informatie bovenin het scherm). Soms is er om medische redenen geen keuze mogelijk. Daarna beslist u zelf over een vervolgafspraak. Samen beslissen wij over de datum van behandeling.

Pre-operatieve onderzoeken

Voor een ingreep onder anesthesie (vaak ook genoemd: narcose) onderzoekt de anesthesioloog of chirurg u en informeert u over de anesthesie die toegepast wordt. Het onderzoek op de polikliniek omvat vragen over uw huidige gezondheidstoestand, het gebruik van medicijnen, eventuele allergieën (overgevoeligheid), en uw ervaring met vorige anesthesieën. Verder wordt een lichamelijk onderzoek gedaan, met speciale aandacht voor hart en longen. Voor zover nodig wordt aanvullend onderzoek verricht of een consult aangevraagd bij een andere specialist.

Onderzoeken die aan de behandeling vooraf kunnen gaan, zijn bijvoorbeeld:

Voorbereiding, opname, operatie

Voor gedetailleerde informatie over uw voorbereiding op de operatie, de opname in de kliniek, de operatie, leefregels, medicatie, en dergelijke, kunt u het behandelingsspecifieke deel van de website raadplegen. Klik boven in het scherm op de diagnose die op u van toepassing is.

Weer aan het werk

Afhankelijk van de operatiemethode, de grootte van de ingreep en individuele factoren zult u na ontslag nog enige tijd hinder kunnen ondervinden van het operatiegebied. Ook het hervatten van uw dagelijkse activiteiten zal daarvan afhankelijk zijn. De arts zal u bij ontslag na de ingreep hierover advies op maat geven, maar hier volgen enkele vuistregels:

  • Liesbreuken: na twee weken
  • Galblaasoperaties: binnen één à twee weken

Bij endoscopische/laparoscopische operaties (kijkoperaties) verloopt het herstel meestal sneller en is de pijn vaak minder dan bij een open operatie. Deze methode is echter niet onder alle omstandigheden geschikt.